:Regulamin wynajmu studia fotograficznego "Studio Dobre Światło"

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji i korzystania ze studia fotograficznego "Studio Dobre Światło".
1.2. Właścicielem studia jest firma Milena Fleter Fotografia NIP 7861691469  adres: os. Stare Żegrze 14/57 61-249 Poznań
1.3. Kontakt: kontakt@studiodobreswiatlo.pl

2. Rezerwacja i płatności

2.1. Wynajem studia odbywa się na podstawie rezerwacji dokonanej online, telefonicznie lub mailowo.
2.2. Opłata za wynajem musi być dokonana w całości w momencie rezerwacji.
2.3. Cennik wynajmu jest dostępny na stronie internetowej.

3. Zwroty i reklamacje

3.1. Klient może anulować rezerwację i uzyskać pełen zwrot płatności, jeśli rezygnacja nastąpi nie później niż 48 godzin przed terminem wynajmu.
3.2. W przypadku anulacji później niż 48 godzin przed terminem rezerwacji, płatność nie podlega zwrotowi.
3.3. Reklamacje należy składać na adres e-mail: reklamacje@studiodobreswiatlo.pl.
3.4. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni kalendarzowych.

4. Korzystanie ze studia

4.1. Klient jest zobowiązany do korzystania ze studia oraz dostępnego sprzętu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i dbałością.
4.2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia sprzętu oraz wynajmowanego studia i zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy.

5. Czas realizacji zamówienia

5.1. Wynajem studia odbywa się zgodnie z dostępnymi terminami rezerwacyjnymi.
5.2. Maksymalny czas realizacji usługi wynosi do 24 godzin od momentu otrzymania płatności.


 

…or something like this: